Home / Islamic / سورت کوثر کا عمل اور چھوٹا سا وظیفہ

سورت کوثر کا عمل اور چھوٹا سا وظیفہ

ﺳﻮ ﺭﮦ ﮐﻮﺛﺮ ﮐﯽ ﻓﻀﯿﻠﺖ اور عمل ﻣﺸﮩﻮﺭ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﯾﮧ ﺳﻮﺭﮦ ﻣﮑّﮧ ﻣﯿﮟ ﻧﺎﺯﻝ ﮨﻮﺍ ﮨﮯ ۔ ﻟﯿﮑﻦ ﺑﻌﺾ ﻧﮯ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻣﺪﻧﯽ ﮨﻮ ﻧﮯ ﮐﺎ ﺍﺣﺘﻤﺎﻝ ﺑﮭﯽ ﺩﯾﺎ ﮨﮯ ۔ ﯾﮧ ﺍﺣﺘﻤﺎﻝ ﺑﮭﯽ ﺩ ﯾﺎﮔﯿﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺳﻮﺭﮦ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﻧﺎﺯﻝ ﮨﻮﺍ ۔ ﺍﯾﮏ ﺩﻓﻌﮧ ﻣﮑّﮧ ﻣﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺩﻭﺳﺮﯼ ﺩﻓﻌﮧ ﻣﺪ ﯾﻨﮧ ﻣﯿﮟ ، ﻟﯿﮑﻦ ﺟﻮ ﺭﻭﺍ ﯾﺎﺕ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺷﺎ ﻥ ﻧﺰ ﻭﻝ ﻣﯿﮟ ﻭﺍﺭﺩ ﮨﻮﺋﯽ ﮨﯿﮟ ﻭﮦ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻣﮑّﯽ ﮨﻮ ﻧﮯ ﮐﮯ ﻣﺸﮩﻮﺭ ﻗﻮﻝ ﮐﯽ ﺗﺎ ﺋﯿﺪ ﮐﺮﺗﯽ ﮨﯿﮟ۔ ﺍﺱ ﺳﻮﺭﮦ ﮐﮯ ﺷﺎﻥ ﻧﺰﻭﻝ ﻣﯿﮟ ﺍٓﯾﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻋﺎ ﺹ ﺑﻦ ﻭﺍﺋﻞ “ ﻧﮯ ﺟﻮ ﻣﺸﺮﮐﯿﻦ ﮐﮯ ﺳﺮ ﺩﺍ ﺭﻭﮞ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﺗﮭﺎ ، ﭘﯿﻐﻤﺒﺮ ﺍﮐﺮ ﻡ ﺳﮯ ﻣﺴﺠﺪ ﺍﻟﺤﺮﺍﻡ ﺳﮯﻧﮑﻠﺘﮯ ﻭﻗﺖ یہ ا مزید تفصیل کے لئے نیچے دے گے ویڈیو لنک پر کلک کریں

سورۃ القارعہ تسخیر کیلئے بہت اچھی ہے‘ روزانہ صبح فجر کی نماز کے بعد صرف 13مرتبہ پڑھیں۔ یہ وظیفہ میں نے اپنے ایک دوست جو علم جفر کے عامل ہیں ان سے حاصل کیا تھا۔ اس کو میں نے بہت سارے لوگوں پر آزمایا ہے اور رزلٹ سوفیصد ہی ملا ہے۔ کوئی بھی مشکل ہو یہ پڑھیںاگر کوئی بھی مشکل پیش آجائے‘ پریشانی ہو یا جان کا خطرہ ہو تو سورۂ حشر کی آخری آیات اور دعائے انس رضی اللہ تعالیٰ عنہٗ پڑھتا ہوں۔ اس آیت اور دعا سے میں نے بہت زیادہ فائدہ اٹھایا ہے۔ میرے جتنے بھی معاملات رکے ہوتے ہیں اس کیلئے خاص طور پر پڑھتا ہوں۔وہ فوری حل ہوجاتے ہیں۔کرسچن چڑیل نے موبائل فون پر بات کی گزشتہ دنوں مجھے ایک فون آیا کہ ہماری ایک مریضہ ہے اس پر چڑیل کا اثر ہے۔ ہم آپ کو مریضہ کے پاس لانا چاہتے ہیں‘ میں نے کہا کہ فون مریضہ کے کان سے لگاؤ۔ انہوں نے فون مریضہ کے کان سے لگایا میں نے دعائے انس رضی اللہ تعالیٰ عنہٗ اور سورۂ حشر کی آخری آیات اور ساتھ سورۂ طارق پڑھی اور چڑیل موبائل فون پر حاضر ہوگئی۔ (اس سے پہلے وہ مختلف عاملوں کے پاس لے جاتے رہے لیکن کسی سے حاضر نہ ہوسکی) چڑیل نے بتایا کہ ’’میں کرسچن ہوں‘‘ میں نے اسے کہا کہ حضرت عیسیٰ علیہ السلام تو بہت نرم دل ہیں اور ان کا فرمان ہے کہ اگر کوئی طمانچہ مارے تو دوسرا گال بھی آگے کردواور تو کیسی اللہ کی بندی ہے کہ ایک مسلمان کو تنگ کررہی ہے۔ اس نے کہا کہ گھر میں ایک امرود کا درخت تھا وہ انہوں نے کاٹ دیا ہے۔ میں نے اس سے پوچھا کہ اب تو نے جانا ہے یا نہیں؟ اس نے کہا کہ انہیں کہیں کہ یہ گھر چھوڑ دیں۔ میں نے ان سے پوچھا تو بولے کہ ٹھیک ہے ہم کرایہ پر یہاں رہتے ہیں ہم گھر تبدیل کرلیتے ہیں۔ پھر میں نے سورۂ طارق شروع کی تو وہ بھاگ گئی۔

(طریقہ عمل)یہ عمل اس طرح ہے کہ سورۂ طارق گیارہ مرتبہ اول و آخر گیارہ گیارہ مرتبہ درود شریف کے ساتھ پڑھنی ہے سخت سے سخت جن بھی ہوگا تو وہ حاضر ہوجائے گا۔ میاں بیوی میں محبت کیلئے اگر میاں بیوی کے درمیان محبت کم ہورہی ہو یا ہروقت گھر میں لڑائی جھگڑے رہتے ہوں‘ ایک دوسرے کی شکل سے بھی نفرت ہوگئی ہو تو ایک تسبیح صبح و شام بسم اللہ الواسع جل جلالہٗ پڑھیں ان شاء اللہ مثالی محبت پیدا ہوجائے گی۔ اگر ساتھ یَاحَنَّانُ یَاحَلِیْمُ بھی صبح و شام ایک ایک تسبیح پڑھیں تویہ بھی حب کیلئے لاجواب چیز ہے۔ اگر کوئی ستارہاہو تو اگر کوئی جان بوجھ کر آپ کو تنگ کررہا ہو تو ہر نماز کے بعد دعائے انس رضی اللہ تعالیٰ عنہٗ درمیان میں اس بندے کا نام لے کر اور عشاء کی نماز کے بعد اَللّٰھُمَّ اِنَّا نَجْعَلُکَ فِیْ نُحُوْرِھِمْ وَنَعُوْذُبِکَ مِنْ شُرُوْرِ ھِمْ 101مرتبہ پڑھنی ہے اور ہاتھ کا مکا لہرانا ہے اور سورۂ قریش چالیس مرتبہ صبح کی نماز کے بعد اور دعائے انس رضی اللہ تعالیٰ عنہٗ سات مرتبہ ہرنماز کے بعد پڑھنی ہے۔ اس سے آپ کو ناجائز تنگ کرنے والا باز آجائے گا۔ آپس میں پھوٹ پڑجائے گی لیکن اگر عمل ناجائز کیا تو خود کو سخت نقصان ہوگا۔ خواب میں ملاقات کرنی ہو تو طریقہ عمل یہ ہے:اگر خواب میں کسی سے ملاقات کرنی ہو یا اپنے کسی عزیز رشتہ دار سےتو چار رکعت نماز پڑھے اور ہررکعت میں سورۃ التکاثر چار مرتبہ پڑھے۔ ہر نماز کے بعد گیارہ مرتبہ مذکورہ سورت اول وآخر درودشریف پانچ مرتبہ پڑھ کر مطلوبہ بندے کو ہدیہ کردیںاور ساتھ دعا کرے کہ میری اس کے ساتھ خواب میں ملاقات ہو۔پھر دعا مانگیں اور سوجائیں ۔ انشاء اللہ اس کی آپ کے ساتھ خواب میں ضرور ملاقات ہوگی۔لیکن اس کے لیے ضروری ہے کہ مناسبت ہو یعنی بھائی‘ والد یا رشتہ دار ہو‘ دوست ہو۔
غصہ کیلئے لاجواب عمل

About admin

Check Also

Expensive vehicle Protection

During the most recent couple of years, the normal vehicle protection premium has for all …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *