Home / Islamic / قرض اتارنے کےلیے وظیفہ

قرض اتارنے کےلیے وظیفہ

عالم یہ ہے کہ پورا ملک قرضہ میں پھنسا ہوا ہے، مہنگائی حد سے بڑھ چکی ہے لہذا لوگوں کو زندگی کی دوڑ جیتنے کے لئے قرض لیکر اس امید پر کاروبار کرنا پڑتا ہے کہ روپیہ آتے ہی قرض ادا کردیں گے، کوئی بینک سے، کوئی کسی دوست عزیز سے قرض لیتا ہے لیکن قرض ایسا مرض ہے کہ بمشکل ہی ادا ہو پاتا ہے۔ قرض کے بارے حکم ہے کہ مرنے سے پہلے ادا کرنا چاہئے یا معاف ہو جائے تو آخرت میں بار کم ہو جاتا ہے

بہت سے لوگ قرض ادا نہیں کر پاتے تو ان کی اولاد میں بھی اسکی سکت نہیں ہوتی اور متوفی پر قرض واجب کھڑا ہوتا ہے۔ قرض کی ادائیگی کے لئے لوگ قرض لیکر قرض بھی ادا کرتے ہیں لیکن قرض پھر بھی ادا نہیں ہو پاتا۔ اس کے لئے روحانی وظائف بھی پڑھے جاتے ہیں۔ ایسے تمام احباب جو قرض ادا نہیں کر پاتے کیونکہ ان کے پاس وسائل نہیں ہوتے، وسائل پیدا ہو بھی جائیں تو اخراجات سر اٹھا لیتے ہیں تو ایسے تمام حضرات سے کہوں گا کہ وہ ’’مجربات رضویہ ‘‘کا یہ وظیفہ انتہائی خشوع و خضوع سے ادا کریں۔

سورہ بنی اسرائیل کی آیت ایک سو پچاس یاد کرلیں ’’وبالحق انزلنہ وبالحق نزل ‘‘درود ابراہیمی اکیس بار پڑھ کر اس دعا کو روزانہ ایک سو ایک بار پڑھا کریں۔ ان شاء اللہ فقیر کو یقین ہے کہ اللہ اس بندے کے سر سے قرض کا بوجھ اتارنے کے لئے اسباب میں فراخی فرمائیں گے۔ ( پیر ابو نعمان رضوی سیفی فی سبیل للہ روحانی رہ نمائی کرتے اور دینی علوم کی تدریس کرتے ہیں ۔ان سے اس ای میل پررابطہ کیا جاسکتا ہے۔

About admin

Check Also

Centrally located in Niagara Falls- Clifton Victoria Inn at the Falls

Clifton Victoria Inn at the Falls offers a satisfied, peaceful and sustaining stay. The hotel …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *