Home / Islamic / سجدے میں گر گرا کر یہ پڑھیں

سجدے میں گر گرا کر یہ پڑھیں

بعض اوقات انسان پربری سخت مصیبت بری سخت پریشانی آجاتی ہے۔ اورجب بری سے بری پریشانی آجائےتوشریعت میں ہمیں اس کاحل ملتا ہے ہمیں یہ چاہیئے کہ شریعت کو اپنی زندگی میں فالوکریں جب کبھی بھی کوئی بھی پریشانی آئے تواللہ کی جانب رجوع ہوجائیں۔ آپ نے اکثردیکھا ہو گا لوگوں کے کام روکے ہوئے ہیں رشتہ آتا ہے دوباراہ رابطہ نہیں ہے کرتےڈیل ہوتی ہے ہوتے ہوئے رک جاتی ہے دوست احباب کا شکوہ ہوتا ہے ہمارے کام پورے نہی ہیں ہوتےاٹک جاتے ہیں۔ اورپھروہ جاتی ہیں عملیات کے پاس چونکہ ان کا کاروبار ہے۔ انہوں نے پیسے کمانے ہوتے ہیں وہ سمپل جواب دیتے ہیں کیسی نے لگتا ہے تمہارا رزق باندھ دیا ہے۔ اور ہم اس پے یقین کر لیتے ہیں دوستو اللہ اگر کیسی کو دینا چاہے تو کون ہے جوروک سکتا ہے رزق باندھ سکتا ہے کوئی کسی کا رزق نہی باندھ سکتا اللہ کے کام کو کوئی بھی نہی روک سکتا اس لئے دوستوآپ اپنا عقیدہ خراب نہ کریں۔

نبی پاک ﷺ نے جو باتیں سیکھائی ان کو کریں خود بخود عملیات سے جان چھوٹ جائے گی ۔ چناچہ عورتیں اکثر یہ پوچھتی ہیں میرا رشتہ اچھا ہو جائے بیٹے کو کام مل جائے فلاں حاجت ہے۔ روکے ہوئے کاموں اور خواہشات کےلئے نبی پاکﷺ کی مبارک زبان سے ابو داؤد کی روایت ہے آپ ﷺ نے فرمایا جو مومن صبح شام سات سات مرتبہ اس دعا کو پڑھے گا

اللہ تعالی اس کے ہرادھورے کام کو پورا فرما دے گا۔ اور وہ دعا یہ ہے حَسْبِيَ اللَّهُ لا إِلَـهَ إِلاَّ هُوَ عَلَيْهِ تَوَكَّلْتُ وَهُوَ رَبُّ الْعَرْشِ الْعَظِيمِ اس دعا کے بارے میں علماء کرام بتاتے ہیں کہ رمضان المبارک کا مہینہ چل رہا ہے۔ اور اس مہینے کا آخری عشرہ ہے اور بہت ہی بابرقت عشرہ ہے۔ اور اس عشرے کے اندر ایک رات ایسی ہے جو بہت زیادہ فضیلت والی ہے۔ آپ بعد نماز مغرب جب آپ افطاری کر کے نماز پڑھ لیتے ہیں سجدے میں جا کر دس مرتبہ آپ اس دعا کو پڑھیں اور آپ کی جو بھی حاجت ہو گی سر اٹھا کہ آپ اللہ سے مانگیں گےانشاء عید آنے والی ہے عید سے پہلے پہلے اللہ آپ کی جو بھی حاجت ہو گی اللہ کے ہاں ظرور قبول ہو جائے گی۔ میرے اللہ بہت غَفُورٌ رَّحِيمٌ ہیں وہ آپ کی ہرطرح کی جائز حاجات کو پوری فرما دیں گے۔

About admin

Check Also

Insurance Solutions for Problems Caused by Building Instructions

The past article “Changes in Building Codes can Create Insurance Problems” represented a portion of …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *