Home / Amazing and Interesting / تمہیں کپتان کے خلاف استعمال کیا جا رہا ہے۔ ملک دشمن عناصر کی خطرناک ترین سازش

تمہیں کپتان کے خلاف استعمال کیا جا رہا ہے۔ ملک دشمن عناصر کی خطرناک ترین سازش

جیسا کہ ہم آپکو پہلے ہی بتا چکے ہیں کہ امریکا پاکستان کے روپے کی قدر کم کرنے کے لیے پوری کوشش کررہا ہے. اس میں پاکستان کا سارا مافیا ملوث ہے. بے شک ماضی کے کرپٹ سیاستدان ہوں، بکاؤ میڈیا چینلز ہوں، لفافہ اینکرز ہوں، منی لانڈرنگ کرنے والی ماڈلز ہوں، یا پھر جواری ہوں، سب کے سب پاکستانی روپے کی قدر کم کرنے کے گھناؤنے کھیل میں شامل ہیں. یہ سب امریکی خفیہ ایجنسی سی آئی اے کیساتھ مل کر کام کر رہے ہیں.

لیکن اچھی خبر یہ ہے کہ اس سارے ڈالر گرانے والے مافیا پر ہمارے گمنام ہیروز نے اپنا مضبوط ہاتھ ڈال دیا ہے. انکو دبوچنے کی پوری تیاری کر لی گئی ہے، انکے خلاف کریک ڈاؤن شروع ہونے جارہا ہے. آپکو یہ بتاتے چلیں کہ یہ ساری کاروائی صرف و صرف عمران خان کی حکومت کو فلاپ کرنے کی سازش تھی کیونکہ آپکو پتا ہے کہ جیسے ہی عمران خان نے کرپٹ مگر مچھوں کے خلاف ایکشن لیا اور منی لانڈرنگ ختم کرنے کی مہم چلائی، تو ان سب کرپٹ لوگوں کی چیخیں نکل گئیں.

غیر ملکی خفیہ ایجنسیاں جیسے سی آئی اے، مساد، را، اور پاکستان میں ہی موجود یہ کرپٹ مگر مچھ ہر گز نہیں چاہتے کہ پاکستان میں کرپشن کا صفایا ہو اور منی لانڈرنگ کرنے ولوں کے خلاف کاروائی عمل میں لائی جائے کیونکہ انکا پلان تھا کہ ڈالر 185 روپے کی بلند ترین سطح پر پہنچا دیا جائے اور پاکستانی روپے کی قدر بری طرح گرا دی جائے. ان ملک دشمن عناصر نے یہ گھٹیا کام عمران خان کی حکومت کے آتے ہی پہلے ایک دو ماہ میں کر لینا تھا، مگر قربان جائیں اس الله پر جسنے انکا پلان ناکام کر دیا.

آج اگر عمران خان بیرون ملک پاکستانیوں کو ڈیم کے لیے پیسے بھیجنے کو نہ کہتا، کرپشن کے خلاف ایکشن نہ لیتا، منی لانڈرنگ نہ رکتی تو آج امریکی ڈالر 180 سے 185 روپے کی بلند ترین سطح پر ہوتا اور پاکستان کا قرضہ مزید بڑھ جاتا. پاکستان نے معاشی طور پر اتنا بدحال ہوجانا تھا کہ پاکستان خود ہی بینک کرپٹ ممالک کی فہرست میں آجاتا.

آپ یہ بات ذہن نشین کر لیں کہ یہ لوگ ہمارے اتنے خلاف ہیں کہ انہوں نے بڑی بڑی بلڈنگز خریدی ہوئی ہیں، ان بلڈنگز میں بڑی بڑی ٹیمیں تشکیل دی ہوئیں ہیں جنکا کام صرف و صرف یہ ہے کہ پاکستان کے حالات پر نظر رکھی جائے کہ پاکستان میں کیا ہورہا ہے، کتنی ترقی ہورہی ہے، پاکستان میں کونسے میگا پراجیکٹ لانچ کیے جارہے ہیں، کہیں پاکستان زیادہ ترقی تو نہیں کر رہا.

آپ یہ اچھے طریقے سے سمجھ لیں کہ یہ کرنسی وار ہے. یہی حال ترکی کا تب ہوا تھا جب طیب اردگان نے اقتدار سنبھالتے ہی کرپشن پر ہاتھ ڈالا تھا اور امریکا کے خلاف آواز اٹھائی تھی. ترکی میں ایک رات ہی ڈالر کا ریٹ 35 فیصد بڑھ گیا تھا، امریکا نے ترکی کی کرنسی لیرا کو بلکل ڈاؤن کر دیا تھا. لیکن یہاں یہ بات قابل دید ہے کہ ترکی کی عوام نے اپنے صدر طیب اردگان اور حکومت کا ساتھ دیا. ترکش عوام نے ڈالر جلا دیے اور ڈالر سے ناک پونج کر ویڈیوز بنائی. کچھ نے تو ڈالر کے نوٹ پیروں تلے گھسیٹے! شروع میں تو تھوڑا عرصہ مشکلات دیکھنے کو ملیں، ترکی کی اکانومی بھی پاکستان کی طرح وینٹیلیٹر پر آگئی، لیرا ڈالر کے مقابلے میں بلکل کمزور پڑ گیا، لیکن وہاں کی عوام نے صدر طیب اردگان کا ساتھ نہ چھوڑا اور آج آپ دیکھ لیں کہ وہاں کتنی ترقی اور سکون ہے.

اب ہم سب نے مل کر ان کرنسی وار کا مقابلہ کرنا ہے. اس جنگ کا ہتھیار آپکے ہاتھ میں ہیں؛ وہ ہے آپکا موبائل فون. آپ یقین جانیے کہ آپکے موبائل فون سے جو بلٹ فائر ہوتی ہے وہ دشمن کے سینوں سے آر پار ہوجاتی ہے. آپ نے حکومت پاکستان کا ساتھ دینا ہے، بکاؤ میڈیا کی مایوسی والی خبروں کا حصّہ نہیں بننا، اور حقیقت پر مبنی جو ہم لوگ اتنی کوشش کر کے آپکو سچی انفارمیشن دے رہے ہیں اسکو زیادہ سے زیادہ شیئر کرنا ہے. آپ لوگوں نے پہلے بھی حکومت کا ساتھ دیا ہے، اب بھی حکومت کا ساتھ دیں، الله کا شکر ہے آج ڈالر 137 روپے سے گر کر 130 پر آگیا ہے، اگر آپ لوگ اسی طرح عمران خان اور اس عظیم حکومت کا ساتھ دیتے رہے تو 300 سے 400 ارب ڈالر جو کرپٹ سیاستدانوں نے بیرون ملک بھیج رکھے ہیں، اگر اس لوٹی ہوئی دولت کو عمران خان واپس لانے میں کامیاب ہوجاتے ہیں تو ہم آپکو اس بات کی یقین دھانی کرواتے ہیں کہ پاکستان میں ڈالر 30 سے 40 کا ہو جائیگا، جی ہاں اپنے بلک صحیح سنا 30 سے 40 روپے!

دشمن عناصر میڈیا کے زریعے ملک میں مایوسی پھیلانا چاہ رہے ہیں اور یہ اسی جدوجہد پر لگے هوئے ہیں کے کسی طرح پاکستانی عوام کو عمران خان کے خلاف تیار کیا جائے، لیکن آپ لوگوں نے بلکل اس جال میں نہیں پھنسنا. عمران خان کا ساتھ دیں، الله نے ہمیں قائد اعظم کے بعد پہلی دفعہ اتنا عظیم لیڈر دیا ہے. یہ آزمائش بس تھوڑی دیر کی ہے، پھر جلد ہی ترکی کی طرح پاکستان کے بھی حالات اچھے ہو جائیں گیں. وزیراعظم عمران خان اور اپنی عظیم فوج کا ساتھ دیں اور روشن پاکستان کا خواب یقینی بنائیں.

کیا آپ اس کرنسی وار میں عمران خان کا ساتھ دینے کو تیار ہیں؟ اپنی قیمتی رائے کا اظہار ضرور کیجئیے تاکہ ملک دشمن عناصر کو پتا چل سکے کہ پاکستانی عوام کسی جال میں نہیں پھنسنے والی!

About admin

Check Also

اس قوم کو جھوٹ بولتے ہوے کبھی شرم نہیں آتی

999 تحریک لبیک کا سوشل میڈیا جھوٹ بولتے رنگے ہاتھوں پکڑا گیا – آج صبح …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *